Voluntariatul - forma de dezvoltare

Voluntariatul este un mediu care poate dezvolta un om foarte mult. Spun asta nu doar pentru ca am citit foarte mult despre acest mediu, dar am ocazia sa-l studiez indeaproape. Mie imi place sa spun ca practic voluntariatul de performanta, adica la cel mai inalt nivel si fac o multime de lucruri in care investesc mare parte a timpului meu. Sunt atat de indragostit de voluntariat incat investesc mai mult timp in el decat in business-ul pe care incerc sa-l dezvolt de mai bine de 7 ani de zile. Uneori, in loc sa scriu articole sau sa ma documentez cu privire la ce se mai intampla in mediu online, incerc sa gasesc idei pe care sa le aplic in structurile pe care le-am construit de-a lungul timpului in aceste asociatii si federatii in care sunt atat de implicat si in care lumea ma apreciaza pentru ceea ce fac.


Partea cea mai frumoasa din voluntariat este ca se pot lega prietenii frumoase si de lunga durata. Mai mult decat atat, eu am reusit si sa construiesc o echipa de lucru in domeniul pe care eu il iubesc. Imi place foarte mult sa fac marketing online, iar prin intermediul voluntariatului am descoperit oameni care sunt cel putin la fel de priceputi ca mine si am dat drumul la lucru. Impreuna cu ei am inceput sa construiesc site-uri de prezentare si zeci de magazine online de pe care sa castigam sume importante de bani. Deci, altfel spus, noi am descoperit si o metoda de a castiga bani din voluntariat.

O sa incurajez de fiecare data pe oricine sa practice aceasta forma de petrecere a timpului liber pentru ca te ajuta extrem de mult sa te dezvolti. Studentia nu inseamna doar mersul la facultate cu o mapa in mana, ci si activitati pe langa orele de curs.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu